TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBike

InfoShip

Bagaż nadasz sobie sam. W Krakowie
PAP InfoAir.pl - Opublikowano: 17.02.2020 18:00:23
Bagaż nadasz sobie sam. W Krakowie ; fot. Airport Kraków

Dziesięć samoobsługowych stanowisk nadawania bagażu działa od poniedziałku w Międzynarodowym Porcie Lotniczym Kraków-Balice. Zdaniem zarządu Kraków Airport, jest to pierwsze takie rozwiązanie uruchomione na lotnisku w Polsce.

Jak podkreślił prezes krakowskiego lotniska Radosław Włoszek, samoobsługowe stanowiska nadawania bagażu (Self–Service Bag Drop) pozwalają na szybką obsługę bagażową przed wylotem. Jako pierwsi skorzystali z niego pasażerowie linii Wizz Air.

"Każde lotnisko szuka rozwiązań, które są przychylne pasażerom, ale także wychodzą naprzeciw oczekiwań przewoźników i wszystkich firm tam funkcjonujących. To jest taki kolejny element na krakowskim lotnisku, który usprawni jego pracę" - wskazał prezes. Zaznaczył, że z rozwiązania mogą korzystać wszyscy przewoźnicy operujący z Kraków Airport.

34 procent

Samoobsługowe stanowiska pozwalają na wcześniejsze nadanie bagażu, nawet do sześciu godzin przed odlotem.

"To jest ważne, bo z prowadzonych przez Kraków Airport badań wynika, iż 34 proc. naszych pasażerów przybywa na lotnisko wcześniej niż dwie godziny przed wylotem" - dodał Włoszek.

Wykonawcą inwestycji jest firma SITA, która współpracuje z ponad 40 lotniskami i 55 liniami lotniczymi na całym świecie.

Pasażer na samoobsługowym stanowisku, po odprawieniu się np. dzięki aplikacji mobilnej, może nadać na lotnisku bagaż postępując zgodnie z instrukcją, wybierając jeden z ośmiu dostępnych języków: polski, angielski, niemiecki, francuski, norweski, włoski, hiszpański lub ukraiński. Skanuje kartę pokładową i umieszcza bagaż na specjalnej wadze, gdzie weryfikowany jest jego ciężar i wielkość, zgodnie z wymaganiami danej linii lotniczej. Następnie pasażer otrzymuje naklejkę z kodem nadania i samodzielnie umieszcza go na bagażu.

Kraków Airport jest drugim lotniskiem w Polsce pod względem liczby obsłużonych pasażerów i największym portem regionalnym. W ubiegłym roku przyjął ponad 8,4 mln pasażerów. W obowiązującym zimowym rozkładzie lotów 24 przewoźników oferuje z krakowskiego lotniska ponad 130 regularnych połączeń.(PAP)


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
lotnisko
pasażer
Lotnisko Kraków
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....