TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBike

InfoShip

ECK: Pocztówka z wakacji w formie reklamacji
- Opublikowano: 19.09.2019 12:30:39
ECK: Pocztówka z wakacji w formie reklamacji

Nie wszyscy wracają z urlopu z uśmiechem na ustach. Powód? Długie oczekiwanie na lot, uszkodzone bagaże, zagubiona walizka, czy inne problemy z linią lotniczą. Europejskie Centrum Konsumenckie zachęca w takich wypadkach do wysłania reklamacji i podpowiada, jak to zrobić szybko i skutecznie.

-"Jeżeli chodzi o egzekwowanie swoich praw, linia lotnicza bywa ciężkim przeciwnikiem. Samo znalezienie formularza na jej stronie staje się wyzwaniem. Dlatego przygotowaliśmy kilka narzędzi, które ułatwią, składanie reklamacji. A kiedy linia nie na nią nie odpisała lub odpowiedziała nie tak, jakbyśmy sobie tego życzyli, to zapraszamy do ECK. Dzięki finansowaniu Komisji Europejskiej i UOKiK, możemy pomagać bezpłatnie. Z roku na rok ECK przyjmuje coraz większą liczbę skarg." – wyjaśnia Karol Muż, koordynator Europejskiego Centrum Konsumenckiego (ECK)

W okresie wakacyjnym od 1 czerwca do 30 sierpnia ECK otrzymało łącznie 350 skarg na linie lotnicze:

• 185 skarg na problemy z opóźnionym odwołanym lotem lub odmową przyjęcia na pokład

• 155 skarg na problem z bagażem

• inne – 10.

Szybka reklamacja, czyli  trzy  narzędzia

1. kalkulator praw

Musisz wiedzieć, co Ci przysługuje! Obliczysz to za pomocą Kalkulatora Praw Pasażera: https://konsument.gov.pl/kalkulator-praw-pasazerow-linii-lotniczych/

2. wzory reklamacji

Jak napisać reklamacje na opóźniony/odwołany lot lub problem z bagażem? Skorzystaj z wzoru reklamacji w języku polskim i angielskim: https://konsument.gov.pl/wzory-reklamacji-do-linii-lotniczych/

3. zestawienie formularzy

Masz już treść reklamacji i szukasz odpowiedniego adresu? Tutaj znajdziesz linki do formularzy reklamacyjnych większości europejskich linii lotniczych: https://konsument.gov.pl/misc/faq-support/formularz-reklamacji/

Więcej informacji nt. praw pasażera dostępnych jest na stronie: https://konsument.gov.pl/prawa-pasazerow/



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
pasażer
ECK
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....