TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBike

InfoShip

Jak zaginął malezyjski Boeing 777? Eksperci rozkładają ręce
PAP / INFOAIR.PL - Opublikowano: 30.07.2018 12:30:53
fot. wikipedia

Autorzy raportu dotyczącego zaginięcia malezyjskiego samolotu pasażerskiego przyznali w poniedziałek, że wciąż nie są w stanie ustalić przyczyn katastrofy. Lecący z Kuala Lumpur do Pekinu Boeing 777 z 239 osobami na pokładzie zniknął z radarów 8 marca 2014 r.

"Nie jesteśmy w stanie ustalić prawdziwej przyczyny zaginięcia" - powiedział dziennikarzom Kok Soo Chon, szef grupy dochodzeniowej. Pytany, czy kiedykolwiek wyjdzie na jaw, co stało się z samolotem, zaznaczył, że wnioski w tej sprawie można jedynie wyciągnąć po znalezieniu wraku.

Raport potwierdza wcześniejsze ustalenia, zgodnie z którymi samolot zmienił kurs i po zerwaniu się łączności przez ponad siedem godzin kontynuował lot. Eksperci zaznaczyli, że "nie można wykluczyć interwencji strony trzeciej".

Autorzy raportu stwierdzili, że zmianę kursu ciężko przypisać błędowi systemu. "Bardziej prawdopodobne, że takie manewry powodowane są manipulacją systemu" - dodano.

Członkowie rodzin zaginionych pasażerów poinformowali agencję Reutera, że raport wskazuje na błędy malezyjskiego centrum kontroli lotów, z którego próbowano połączyć się z maszyną jedynie dwa razy w odstępie 4-5 godzin.

Premier Malezji Mahathir Mohamad zapowiedział wznowienie poszukiwań samolotu wykonującego lot MH370, jedynie gdy pojawią się nowe poszlaki.

Na początku roku przeprowadzono finansowaną ze środków prywatnych trzymiesięczną podwodną akcję poszukiwawczą, ale nie udało się odnaleźć maszyny. Wcześniej operację mającą na celu odnalezienie wraku lub czarnych skrzynek boeinga przeprowadziły władze Chin, Australii i Malezji. Kosztem prawie 150 mln dolarów przeprowadzono poszukiwania na obszarze 120 tys. km kwadratowych.

Jedyne potwierdzone ślady samolotu to trzy jego fragmenty odnalezione na Mauritiusie, francuskiej wyspie Reunion oraz u wybrzeży Tanzanii. Około 30 innych części najprawdopodobniej również pochodzących z wraku znaleziono na plażach w Mozambiku, Tanzanii i RPA.

Eksperci przypuszczają, że maszyna spadła do Oceanu Indyjskiego, prawdopodobnie na zachód od Australii, gdy skończyło się paliwo. Na pokładzie byli głównie Chińczycy.

Lot MH370 to jedna z największych zagadek w dziejach lotnictwa. Samolot zniknął z radarów, a dane satelitarne wskazują, że zmienił kurs i leciał na południe. (PAP)


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
katastrofa
Boeing
Malezja
Malaysia Airlines

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....