TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBike

InfoShip

Jutro do Warszawy przyleci A380 Emirates
AIRBUS - Opublikowano: 09.02.2017 18:43:48 3 komentarze
Jutro do Warszawy przyleci A380 Emirates

Już jutro na Lotnisku Chopina w Warszawie wyląduje A380 Emirates. Samolot pojawi się na płycie portu około godziny 11.20. Zgodnie z aktualnymi prognozami będzie lądował na kierunku 15, start planowany jest na g. 14.50 również na kierunku 15.

Jak informuje Lotnisko Chopina na swoim Facebooku, dla spotterów oczekujących w okolicy ul. Wykusz linia przygotowała darmowe ciepłe napoje. Port zachęca również do robienia zdjęć i publikowania ich na FB po oznaczeniu ich hasztagami: #flyWAW i #EmiratesA380. Takie posty wezmą udział w konkursie, w którym do wygrania są gadżety linii - m.in. modele samolotów. Regulamin konkursu: http://bit.ly/KonkursEmiratesA380

A380 oferuje najwygodniejszą, najcichszą, najbardziej wydajną i innowacyjną kabinę, najniższy poziom zużycia paliwa oraz najniższy koszt na miejsce pasażerskie, a także najniższy poziom hałasu spośród wszystkich dużych samolotów. Samolot wyposażony jest w najnowsze technologie i posiada certyfikat zgodności z najnowszymi standardami. Wyróżnia się znakomitymi osiągami oraz wysokim potencjałem rozwoju całej rodziny samolotów. Jest też niezwykle popularnym modelem wśród pasażerów, dzięki czemu uzyskuje wyższe wskaźniki obłożenia i przynosi wyższe przychody, co daje z kolei większą rentowność

Rodzinę samolotów A380 rozpoczyna podstawowy model o pojemności 525 pasażerów w układzie trzyklasowym, z miejscami ulokowanymi na dwóch przestronnych pokładach, mający zasięg 15 300 km (8300 mil morskich). Po prawie siedmiu latach od wejścia do eksploatacji flota A380 wykonuje codziennie ponad 170 komercyjnych lotów, obsługując ponad dwa miliony pasażerów w miesiącu.

Dzięki pojemności od 400 do ponad 800 miejsc na pokładzie samolot A380 jest kluczowym rozwiązaniem dla transportu lotniczego zgodnym z koncepcją zrównoważonego rozwoju, gdyż pozwala uzyskać więcej za mniej: rozładowuje nadmierny ruch na ruchliwych lotniskach dzięki temu, że przewozi większą liczbę pasażerów bez dodatkowych rejsów i po znacznie niższym koszcie.

Poprzedni największy samolot, Boeing 747-400, spala 22 procent więcej paliwa na miejsce pasażerskie niż A380, dzięki czemu ten ostatni pozwala operatorom proporcjonalnie zwiększyć przepustowość bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Nawet najnowszy model oparty na 747, czyli 747-8, spala 14 proc. więcej paliwa na miejsce pasażerskie niż A380. Z kolei dwusilnikowy 777-300ER zużywa 13 proc. więcej paliwa na miejsce w porównaniu do A380. W przeliczeniu na liczbę pasażerów (i uwzględniając ten sam poziom wygody i porównywalną konfigurację kabiny pasażerskiej) koszt eksploatacji 777-300ER jest większy o 20 procent w porównaniu z A380.

A380 wyróżniają także znakomite osiągi. W porównaniu z 747-400, A380 oferuje zasięg większy o 2 400 km, wymaga 17 proc. krótszej drogi do startu i 11 proc. krótszej drogi do lądowania. Ponadto A380 oferuje nie tylko wyższą o 1 200 m początkową wysokość przelotową niż 747 (10500 m a 9 300 m), ale jego prędkość schodzenia do lądowania jest także niższa o 37 km/h. Z kolei w porównaniu z modelem 747-8i A380 charakteryzuje się dłuższym zasięgiem o 2 040 km i ulepszonymi parametrami w zakresie startu, lądowania i wznoszenia.

A380 spełnia również oczekiwania pod względem emisji hałasu ? będzie to w najbliższej przyszłości najcichszy samolot dalekodystansowy, generujący o połowę mniej hałasu przy starcie niż 747-400 oraz trzy- lub czterokrotnie mniej hałasu przy lądowaniu, przewożąc jednocześnie 40% więcej pasażerów. Dane te zostały udokumentowane w raportach dotyczących pomiaru poziomu hałasu kilku lotnisk.

Przy najniższym poziomie zużycia paliwa na miejsce A380 pozwala liniom lotniczym znacząco ograniczyć wpływ na środowisko naturalne pod względem emisji CO2. W skrócie - A380 oferuje najwygodniejszą, najcichszą, najbardziej wydajną i innowacyjną kabinę, najniższy poziom zużycia paliwa oraz najniższy koszt na miejsce pasażerskie, a także najniższy poziom hałasu spośród wszystkich dużych samolotów. Samolot wyposażony jest w najnowsze technologie i posiada certyfikat zgodności z najnowszymi standardami. Wyróżnia się znakomitymi osiągami oraz wysokim potencjałem rozwoju całej rodziny samolotów. Jest też niezwykle popularnym modelem wśród pasażerów, dzięki czemu uzyskuje wyższe wskaźniki obłożenia i przynosi wyższe przychody, co daje z kolei większą rentowność.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
A380
Emirates
Lotnisko Chopina
Airbus
  • giro – 10.02.2017

    Zakładam, a nawet jestem pewien, że autor artykułu jest wielkim zwolennikiem i entuzjastą samolotu A380. Niestety różne artykuły różnie prawią na temat ekonomii A380 , B777, B747-8. Z przekroju artykułów i różnych treści wynika jedno- z pewnością A380 jest największym samolotem pasażerskim na świecie. Najbardziej ekonomicznym samolotem jest lub był do niedawna B777 z uwagi na zastosowanie tylko dwóch silników i szerokiego kadłuba co przy pojemności maszyny nawet do ponad 400 pasażerów dawał on rekordy ekonomii. Zwłaszcza, że dla porównania A380 trudno jest stosunkowo w % dostępności miejsc zapełnić na tyle aby ta ekonomia była uzasadniona. Zużycie paliwa na jednego pasażera w A380 dla konkurencyjnego B747-8i tez jest również wątpliwie uzasadnione - owszem silne lobby na rzecz A380 będą tak twierdzić, jednak jak jest naprawdę to już pewnie tajemnica. Pewne jst to, że tak wielkie samoloty na chwile obecną mają ograniczoną sprzedaż - ostatnie publikacje na temat zamówień A380 oraz B747-8 są jasne i klarowne. Klienci zdecydowanie wybierają A350, B787, B777, B777X czyli szerokokadłubowe ale dwusilnikowe. Ich mniejsza pojemność jestr jak najbardziej korzystna, gdyż przy mniejszej frekwencji na dany rejs i tak stosunek wykorzystania dostępnej liczby foteli będzie korzystniejszy niż w Jumbo czy SuperJumbo. W tej kwestii liderem, który wyznaczył trend był Boeing ze swoim 777 i samoloty B350 są modelami podążającymi drogą wyznaczoną przez prekursora (777). Natomiast A380 jest bo jest, ale zapotrzebowanie na niego jest ciągle weryfikowane czego wynikiem było wiele rezygnacji z jego zamówień przez różne linie.

  • ciekawe – 11.02.2017

    Skoro jest tak dobrze, to czemu Emirates domagał się nowych silników do A380. Chyba chodziło o silniki oszczędniejsze, no bo jakie inne. Mając już samolot o najniższym zużyciu na pasażera, jak to wynika z tekstu. Oczywiście zawsze można żądać sinika oszczędniejszego, lepsze jest wrogiem dobrego. Swoją drogą ten prymat A380 jest bardzo wątpliwy, bo już na pierwszy rzut oka wydaje się, że B777 300ER jest tu jednak lepszy. Być może lepszymi są też B787 i A350, samoloty najnowszej generacji, przy tym 2-silnikowe. Niezależnie od tego A380 jest wspaniałym samolotem, oby się obronił, a nawet rozwinął w A380-900. Wersja ta, o dodatkowych 100 pasażerach, byłaby kosztowo efektywniejsza od "800"-tki, co wychodziłoby naprzeciw pragnieniu Emirates. Zastanawia przyhamowanie popytu na ten samolot w sytuacji rosnących przewozów pasażerskich i zatłoczenia lotnisk. Wydawałoby się, że jest to sytuacja sprzyjająca również wersji A380-900.

  • Misiek Krk – 13.02.2017

    Też sensacja. Do Pragi latają rozkładowo już od ponad pół roku.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....