TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBike

InfoShip

Latanie, maseczki i dzieci. Ciężki temat dla linii
InfoAir.pl - Opublikowano: 22.08.2020 11:00:16
Latanie, maseczki i dzieci. Ciężki temat dla linii

Dwa niedawne incydenty z udziałem małych dzieci, które odmówiły noszenia maski na pokładzie samolotu, pokazują, że linie lotnicze mają trudności z pogodzeniem bezpieczeństwa z wyrozumiałością wobec pasażerów w czasie pandemii koronawirusa - poinformowała w piątek, 21 sierpnia agencja AP.

Linie JetBlue Airways w tym tygodniu zmusiły kobietę i jej sześcioro dzieci do opuszczenia samolotu, gdyż jej dwuletnia córka nie chciała nosić maski.

-"To było okropne, całe to doświadczenie było traumatyczne" - powiedziała "New York Daily News" matka, Chaya Bruck, na lotnisku w Orlando na Florydzie, gdzie utknęła rodzina z nowojorskiego Brooklynu.

W zeszłym tygodniu kobieta z Houston powiedziała, że linie Southwest Airlines wyrzuciły jej rodzinę z samolotu po tym, jak jedno z dzieci, trzylatek z autyzmem, odmówiło noszenia maski. Alyssa Sadler powiedziała, że jej syn zdenerwował się, ponieważ nie lubi, gdy dotyka się jego twarzy.

Amerykański standard

Wszystkie największe amerykańskie linie lotnicze wprowadziły zasady dotyczące noszenia masek i nie pozwoliły na podróż co najmniej kilkuset osobom, które odmówiły osłonięcia twarzy. Zazwyczaj są to dorośli, którzy argumentują, że nie ma rządowego wymogu noszenia maski. Federalna Administracja Lotnictwa (FAA) rzeczywiście nie nałożyła takiego obowiązku, pozostawiając decyzję liniom lotniczym.

JetBlue i Southwest wymagają noszenia masek przez wszystkich pasażerów, z wyjątkiem osób poniżej drugiego roku życia.

Rzecznik JetBlue powiedział, że polityka firmy odzwierciedla rekomendacje dotyczące masek wydane przez amerykańskie Centra ds. Kontroli i Zapobiegania Chorobom (CDC). "W tych bezprecedensowych czasach naszym priorytetem jest zapewnienie bezpieczeństwa członkom załogi i klientom, dlatego szybko wprowadziliśmy nowe zasady i procedury bezpieczeństwa podczas pandemii" - poinformował rzecznik linii lotniczych Derek Dombrowski. Dodał, że klienci przed lotem otrzymują wiadomość e-mail zawierającą szczegółowe informacje na temat zasad bezpieczeństwa, w tym zasad dotyczących masek.

Jak podała agencja AP, Bruck i jej rodzina nie sprzeciwiali się noszeniu masek.

Sadler z kolei poinformowała, że miała zaświadczenie lekarskie wyjaśniające, że jej syn ma autyzm, ale to nie pomogło.

-"Myślę, że musi być coś dla dzieci, a nawet dorosłych z niepełnosprawnościami, którzy nie mogą nosić maski. Powinien być jakiś wyjątek" - powiedziała stacji telewizyjnej KPRC w Houston.

Southwest jest jedną z kilku linii lotniczych, które ostatnio zaostrzyły zasady dotyczące masek i przestały pozwalać na podróż bez osłony twarzy osobom, które twierdzą, że nie mogą nosić masek ze względów zdrowotnych. Prezes Southwest powiedział w ubiegłym miesiącu, że zmiana została wprowadzona, ponieważ pasażerowie czuli się nieswojo, widząc na pokładzie innych ludzi bez masek.

Rzecznik Southwest Dan Landson w czwartek wyraził żal z powodu niedogodności, które spotkały rodzinę Sadlerów. (PAP)



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
wirus
bezpieczeństwo
linia
USA

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....