TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBike

InfoShip

Linie lotnicze narzekają na odprawy graniczne w Heathrow
PAP / INFOAIR.PL - Opublikowano: 13.08.2018 14:15:08
fot. wikipedia

Linie lotnicze operujące na najważniejszym brytyjskim lotnisku Heathrow w zachodnim Londynie narzekają na sięgające dwóch i pół godziny opóźnienia przy kontroli granicznej - poinformował w poniedziałek dziennik The Times.

Według informacji uzyskanych przez transatlantyckiego brytyjskiego przewoźnika Virgin Atlantic rekomendowany maksymalny okres odprawy - 45 minut dla obywateli spoza Unii Europejskiej - jest przekraczany niemal codziennie. Najdłuższy czas oczekiwania odnotowano na początku lipca, kiedy pasażerowie spędzili w kolejkach do kontroli paszportowej nawet 2 godziny i 36 minut.

Szef Virgin Atlantic Craig Kreeger powiedział w rozmowie z "Timesem", że "znaczne kolejki na granicy oznaczają, że tysiące osób, które odwiedzają Wielką Brytanię, regularnie mierzą się z długimi kolejkami". "Wszyscy zgadzamy się, że bezpieczeństwo na naszych lotniskach jest istotne i pozostaje głównym priorytetem, ale innym krajom udaje się skuteczniej zarządzać granicami" - dodał.

"W czasach, kiedy Wielka Brytania potrzebuje pokazać światu, że jest nadal otwarta (...), rząd i Służba Graniczna muszą zrobić na każdej osobie świetne pierwsze wrażenie" - podkreślił, nawiązując do planowego wyjścia Zjednoczonego Królestwa z Unii Europejskiej w marcu 2019 roku i obaw o wpływ tej decyzji na wizerunek kraju.

W ubiegłym tygodniu w podobnym tonie wypowiedział się prezes brytyjskich linii lotniczych British Airways Alex Cruz, który zaapelował do ministra spraw wewnętrznych Sajida Javida o "natychmiastowe podjęcie działań, by rozwiązać tę farsę na przejściu granicznym".

W ubiegłym tygodniu media donosiły, że rząd rozważa wprowadzenie po Brexicie dodatkowych przejść na lotniskach, które byłyby dostępne jedynie dla obywateli Wielkiej Brytanii.

Brytyjska straż graniczna ostrzegła jednak, że może to przynieść skutek odwrotny od zamierzonego, bo obywatele państw trzecich będą przekraczali granicę szybciej niż Brytyjczycy, którzy stanowią ogromną większość pasażerów.

Według spekulacji medialnych planom tym sprzeciwia się minister Javid, ale ich zwolenniczką jest sama premier Theresa May, która chce, by specjalne przejścia tylko dla Brytyjczyków były symbolem zmian po Brexicie. (PAP)


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
lotnisko
Lotnisko Heathrow
linia
Bristish Airways
Virgin Atlantic

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....