TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBike

InfoShip

Węgierski Urząd Antymonopolowy (GVH) ukarał British Airways
Roland von Bagratuni - Opublikowano: 06.01.2008 14:13:05
Węgierski Urząd Antymonopolowy (GVH) ukarał British Airways

Według informacji agencji INDEX - Węgierski Urząd Antymonopolowy (Gazdasági Versenyhivatal -- GVH) ukarał 5 milionami forintów (ok 77.000 zł) lotniczeme towarzystwo British Airways za to, że w okresie promocji Londynu w kwietniu i w maju 2006 oraz promocji Dream Flights we wrześniu 2006 i w styczniu 2007, British Airways w swoich reklamach nie podał faktu, że podane ceny nie zawierają dodatkowych opłat i kosztów.

Zdaniem GVH British Airways na swoich olbrzymich plakatach city-light podczas 2006 lutowej promocji \'Londyn jest bliżej niż myślisz\' oraz akcji propagandowej w styczniu-lutym-marcu 2007 również nie udzielił konsumentom odpowiedniej informacji. Innymi słowami podając fałszywe ceny, British Airways po prostu oszukał konsumentów.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
British Airways
Węgierski Urząd Antymonopolowy

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....