TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBike

InfoShip

Wizz Air wprowadza automatyczną odprawę
InfoAir.pl - Opublikowano: 27.01.2020 14:30:40
Wizz Air wprowadza automatyczną odprawę

Podróże mogą wiązać się ze sporą dawką stresu, dlatego Wizz Air wprowadza nowe udogodnienie dla podróżnych: usługę automatycznej odprawy.

Zalety tego rozwiązania to:

  • Nie musisz się martwić formalnościami. System automatycznie odprawia Ciebie i Twoich towarzyszy podróży na 50 godzin przed rozkładową godziną odlotu. Automatyczna odprawa jest dostępna dla wszystkich rezerwacji. Wystarczy dodać usługę dla każdej osoby i każdego odcinka podróży.

  • Po przeprowadzeniu odprawy system automatycznie wyśle także karty pokładowe. Dotyczy to rezerwacji obejmujących do 10 pasażerów. W przypadku rezerwacji dla więcej niż 10 pasażerów wszyscy zostaną odprawieni, ale karty pokładowe nie zostaną wysłane. Każdy pasażer będzie musiał pobrać swoją kartę ze strony przewoźnika.

Usługę automatycznej odprawy należy dodać podczas składania rezerwacji. Należy to zrobić dla każdego odcinka lotu i dla każdego pasażera, jeżeli w ramach rezerwacji podróżuje więcej niż jedna osoba.

Za automatyczną odprawę zapłacimy siedem złotych. Kwota jest dodawana do ceny biletu.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
linie
WizzAir

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....